Waardering van Gelre Zutphen - Zutphen op 6 augustus 2012

7.0

De routes waarop de weg naar de verschillende afdelingen vermeld staan vind ik met name voor de oudere mensen erg onduidelijk en te moeilijk. Dit was in het oude ziekenhuis beter. De medewerkers bij de longafdeling achter de balie waren erg vriendelijk, echter was het vervelend dat mijn moeder gebeld was dat de afspraak een uur eerder was, maar dat later bleek dat ze dit waren vergeten aan te passen in de computer waardoor we alsnog een uur langer zaten te wachten. Bij de radiologie werkte een mevrouw achter de balie die ik niet vriendelijk vond, mijn ouders hadden net naar nieuws te horen gekregen en waren nogal zoekende (veel informatie in korte tijd) waar ze nu heen moesten en waar ze nu allemaal aan moesten denken met de papieren die ze hadden meegekregen. We kregen het gevoel dat ze ons als lastig beschouwde en teveel. Niet bepaald client vriendelijk dus. Daarbij verwees ze ons vervolgens door naar de verkeerde afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Zutphen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.