Waardering van Gelre Zutphen - Zutphen op 20 februari 2014

4.8

Ik werd verwezen door de reumatoloog naar de reuma verpleegkundige. Ik zou uitleg krijgen over de diagnose die bij mij gesteld was. Dit verliep zeer onplezierig. Amper informatie. Niet opbouwend. Een aanfluiting. De reumatoloog was zorgvuldig in het eerste bezoek, er volgde onderzoeken en in de tweede afsprak werd mij de diagnose vertelt. Er was weinig tot geen tijd voor mijn vragen die ik had, ik werd verwezen naar de reuma verpleegkundige, 2 weken later! Tevreden ben ik over de revalidatie arts, helder van aanpak, en een perspectief gevend qua aanpak.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen

Bedankt voor uw review. Graag kom ik met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Zou u contact met mij op willen nemen? Dat kan via tel 0575-592435 of klachtenfunctionaris@gelre.nl. U kunt ook het klachtenformulier op de website invullen.Met vriendelijke groet,Klachtenfunctionaris Gelre ziekenhuizen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Zutphen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.