Waardering van Gelre Zutphen - Zutphen op 11 februari 2013

6.2

Moet op za. direkt naar EHBO met sterk gezwollen onderbeen, waarschijnlijk trombose.Aangemeld, na 1.10u komt men vragen of ik de persoon was want ze zaten op me te wachten. schande. Wachtkamer EHBO veel te klein. Echtgenote moet naar EHBO voor longen)longontsteking).Wordt gehaald door verpl. personeel en onderzocht. Moet weer terug naar wachtkamer voor uitslag, wordt in wachtkamer ineens, waar andere mensen zitten, bloed afgenomen. schande. Tweelingzus van mijn echtgenote bij pijnpolie geweest voor pijnblok.Werd gezegd dat ze geen behandeling kreeg omdat de nek te slecht was en het geen resultaat zou hebben. Bleek dat personeel op foto's en in gegevens van mijn echtgenote hadden zitten kijken, bij wie inderdaad de nek zeer slecht is.schande Prostaat operatie gehad, in 2002, werd geen informatie gegeven over mogelijke gevolgen hiervan.Heb hiervoor zelfs bij psug gelopen. i.v.m. impotentie en alle gevolgen van dien. schande

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen

Wat vervelend dat u zo terugziet op de behandelingen in het ziekenhuis. Neem gerust contact op met de klachtenfunctionaris zodat met uw ervaringen werk gemaakt kan worden.

Dat kan via tel 0575 592 2435 of klachtenfunctionaris@gelre.nl. U kunt ook het klachtenformulier op de website invullen.

Met vriendelijke groet,

Klachtenfunctionaris Gelre ziekenhuizen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gelre Zutphen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.