Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 9 augustus 2019

9.6
  • Neurologie

1. Opletten dat de patient bij de bel kan en deze niet aan de muur hangt of ergens optafel ligt.Iets attenter graag.2.Bij een telefonische afspraak voor een familie gesprek graag vermelden waarover het gaat.Je schrikt hier toch van en om iemand uit Assen naar Gouda te laten komen voor de e.v. thuissituatie is wel hèèl erg veel gevraagd.Ik heb 't er met de dienstdoende ver-pleegster over gehad,maar wil graag dat dit een algemeen punt wordt.Dit zijn beslist geen klachten, maar aandachtspunten .Verder was alles prima en niets dan lof bij het overlijden van mijn man en de zorg  tijdens zijn verblijf en daarna..

Reactie van/namens Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda

geplaatst op 12 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw waardering, we zullen uw tips doorgeven aan de teamleider. We wensen u veel sterkte in deze verdrietige tijd.

Bent u of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.