Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

8.3

Afspraken maken gaat elke keer goed. Het gebouw is sterk verbeterd. Er is veel nieuwbouw, het ziet er veel mooier en gelikter uit. Over het algemeen is men hier vriendelijk. Wel heb ik te maken gehad met een miscommunicatie. Ik moet medicijnen gaan halen maar had een verkeerd formulier meegekregen. Daardoor kon ik mijn medicijnen niet krijgen en moest ik wachten voordat ze verder konden met de behandeling. Die behandeling is tot nu toe verder goed, maar ik moet nog kijken hoe het afloopt. Ik zou het ziekenhuis wel aanraden, dat heb ik al gedaan zelfs bij 2 collega's uit Leiden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.