Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda

Ziekenhuis

Bleulandweg 10 2803 HH Gouda
Deze locatie is onderdeel van Groene Hart Ziekenhuis

Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

Afspraken verlopen over het algemeen goed, het loopt zelden uit. De zalen zijn prima. Wat alleen vervelend is: er wordt niet geluisterd. Je voelt hoe ziek je bent en dat je pijn hebt, maar dat pakken ze niet op. Daar wordt niets mee gedaan. Helaas gebeurt dat bijna altijd. Ik gaf een keer aan dat een catheter niet goed zat, dat het heel erg pijn deed. Dit werd afgewimpeld als 'catheterkrampjes'. Maar toen ik thuis was schoot het ding opeens los. Het bloed zat aan de muur. Dat had niet mogen gebeuren. De medewerkers zijn wel heel lief. Mijn afspraak liep net iets uit en ze haalden meteen koffie voor me. Ik krijg altijd informatie mee naar huis. Ter plekke vragen ze dan na of ik het gelezen heb en leggen ze het desnoods nog mondeling uit. De onderzoeken verlopen prima, ze behandelen me goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.