Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

7.0

De afspraak was zo gemaakt. Ik was eerst ingedeeld bij een arts die ik liever niet wilde, dus toen bij een ander ingedeeld en kon een paar dagen eerder geholpen worden. De polikliniek vind ik goed, die is netjes en verzorgd. Doet niet zo ziekenhuis achtig aan. Dit geld niet voor het oude gedeelte. Iets vaker een glimlach of een vriendelijk gebaar zou prettig zijn. Ik vond dat degene die de echo afnam communicatief erg vaardig was. Helaas kwamen er meerdere malen mensen binnen gelopen, daardoor voelde ik me aangetast in mijn privacy. Dit zou ik heel graag verbeterd zien. Gelukkig was degene die de echo afnam wel bezig om dat zo goed mogelijk te bewaken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.