Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

De verbouwing is een chaos. Het zou fijn zijn als er klein winkeltje aanwezig zou zijn. Het personeel is heel prettig, het is fijn dat er gastvrouwen aanwezig zijn. Over de behandeling heb ik een tweedelige mening. Vroeger zijn er wel eens dingen fout gegaan. Ik moest in afzondering liggen, maar intussen liet men wel de deur openstaan. Dat vind ik erg slordig. Gelukkig is dat inmiddels wel verbeterd. Toch vind ik het daarom een moeilijke vraag of ik het ziekenhuis wel of niet zou aanbevelen. Qua sfeer wel, maar qua behandeling niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.