Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

7.8

Een afspraak was binnen een minuut gemaakt, het is een korte lijn. Ondanks het bouwproject is de accommodatie in orde. Ik ondervind geen last van de verbouwing. Men is zakelijk en correct. Helaas is er in het verleden een complicatie opgetreden bij een operatie en daardoor ben ik nu nog steeds hier voor controle. Dit vraagt aandacht en zorg. Daar wordt nu goed mee omgegaan, maar het had niet moeten gebeuren. De verantwoordelijke arts is later ook ontslagen. Als ik vragen heb wordt er goed geluisterd. Er is geen oplossing, maar er wordt goed gekeken naar de mogelijkheden. Ik zoek altijd alle informatie die ik nodig heb op het internet op, voorzover dat nodig is. Na reflectie van de behandeld heb ik alle informatie die nodig is. Bij polyneuropathie is dat alleen: wij weten het niet. Over de behandeling heb ik geen klachten, iedereen doet zijn best. De sfeer is goed, ik zie nooit een ontevreden medewerker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.