Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 18 maart 2019

6.4
  • Infectieziekten
  • Urologie

Een verpleegkundige zou een bepaald onderzoekje doen. Door personeelswisseling kwam het daar niet van. De nieuwe verpleegkundige wílde het onderzoek niet doen omdat bij overdracht dit niet vermeld was. Ondanks mijn verzoek hierover contact op te nemen met de vorige verpleegkundige, weigerde de dienstdoende verpleegkundige om iets te doen. Hierop 8 uur gewacht tot de dienst voorbij was en het de daarop dienstdoende verpleegkundige nogmaals gevraagd het onderzoekje te willen doen. Dit deed zij direct en dat was maar goed ook. In overleg met de dienstdoende arts direct maatregelen getroffen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda

geplaatst op 10 april 2019

Op basis van deze informatie kunnen we niet nagaan wat er aan de hand was, we zullen uw waardering wel doorsturen naar de afdeling. Mocht u dit willen toelichten, neemt u dan contact op met de behandelaar.

Bent u of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.