Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

Het maken van afspraken kan telefonisch, tegenwoordig ook via internet. Je wordt altijd goed geholpen. Vanwege werk kan ik niet altijd overdag terecht, dus er wordt rekening gehouden dat ik liever 's ochtends of laat in de middag wil. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Gemotiveerd om iets verder te zoeken, een extra stap nemen zodat alles duidelijk is. Doorverwijzen indien nodig. Ze luisteren goed als je een vraag hebt. Ik heb zelf liever informatie via internet maar mijn vader brochures, die geven allebei voldoende informatie. Het is goed bereikbaar en ze zijn heel patientvriendelijke, de bordjes zijn duidelijk. Op de afdeling wordt je ook netjes behandeld, niet allleen aan de balie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.