Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

7.7

Ik heb goede ervaringen met dit ziekenhuis, afspraken maken gaat altijd makkelijk. De accommodatie is in orde maar zou moderner mogelijk, meer deze tijd. De medewerkers geven voldoende aandacht en hun mening. Bij de cardioloog moet ik zelf veel vragen stellen maar het is wel een goeie dokter. Naast mondelinge toelichting krijg ik ook brochures. Mijn vrouw heeft borstkanker gehad en is hier succesvol geopereerd, ik ben tevreden over dit ziekenhuis. De begeleiding is goed, de afsprakenkaart zorgt ervoor dat je terug komt, daar wordt goed op gelet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.