Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

7.7

Ik hoef nooit lang te wachten bij spreekuren, helaas wel heel lang op een operatie. De poliknliniek krijgt een zeven maar de verpleegafdeling een vijf. Deze was niet hygienisch. De medewerkers zijn vriendelijk, voorkomend en houden zich aan hun woord. Bij spreekuren krijg ik altijd een brochure mee als er een nieuwe behandeling is. Of ik krijg deze thuisgestuurd. Het is netjes geregeld. De arts bij neurologie krijgt van mij een acht, deze luisterd naar mij, staat open voor mijn vragen. Hij houdt zich aan afspraken en wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.