Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

8.5

Je maakt zo een afspraak, het zit hardstikke goed. Hier is de accomodatie prima zeker in vergelijking met de Joseph locatie. Het is daar erg druk en er is weinig plek om te wachten. De mensen zijn erg aardig, zeker de reumatoloog is fantastisch. Alleen de afstand tussen de ingang en de afdeling is erg groot. De reumatoloog neemt goed de tijd voor mij, maar de oogarts kan dat niet vanwege de overvolle wachtkamer. De afspraken lopen daar nog wel eens uit, soms tot wel drie kwartier. Bij de internist wordt er de tijd genomen om mijn verhaal aan te horen. Ik krijg nooit brochures mee, altijd persoonlijke uitleg van de arts. Ook al is het soms gehaast, iedereen luisterd altijd goed naar je hier. Jammer dat het geen academisch ziekenhuis is, die hebben meer beschikking over meer apparatuur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.