Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda

Ziekenhuis

Bleulandweg 10 2803 HH Gouda
Deze locatie is onderdeel van Groene Hart Ziekenhuis

Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 29 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Met een gezwikte finger werd ik doorverwezen naar de afdeling Plastische Chirurgie. Na het aftasten ervan de door de dienstdoende arts werd me een rampscenario voorgeschoteld: Mijn trouwring moest worden doorgeknipt, hij kon niet meer eraf, en voor verdere behandeling moest ik een aparte afspraak maken met andere artsen. Met deze behandeling zou het herstel 3 maanden tot zelfs een jaar lang duren. Ik zei dat ik de trouwring niet zou laten doorknippen en ik accepteerde de rest. Een antwoord op de vraag of dit nog zin had zonder doorknippen van de ring kreeg ik niet. De opmerking dat het vervelend is om steeds weer doorverwezen te worden (en dat voor een vinger) werd met verbazing ontvangen. Thuisgekomen lukte het om met enig gefrummel de ring eraf te krijgen. Toch jammer dat dit zonder meewerken van de arts moest. Haar onbegrip en foute diagnose beloven weinig goeds voor de toekomst. Dit is mijn eerste negatieve ervaring met GHZ. Helaas wel de ene die het vertrouwen op proef stelt.

Reactie van/namens Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda

Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet prettig was. We geven dit door aan de afdeling Plastische Chirurgie. Mocht u dit nog willen bespreken, dan kunt u terecht bij de teamleider. Dit kan eventueel ook met hulp van onze klachtenfunctionaris. We wensen u eveneens sterkte met het herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.