Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda

Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 3 maart 2016

Bevalling

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Op zich goede zorg gehad. Maar qua advies, voorlichting etc heb ik weinig informatie gekregen en moest ik overal zelf om vragen. Zeker na een eerste bevalling, wat uiteindelijk een spoedkeizersnede wordt had ik het  erg fijn gevonden om dingen te horen over borstvoeding o.a., maar ook over herstel na keizersnede is er weinig info gegeven. Pas op het moment dat ik ernaar vroeg. Erg jammer en naar mijn idee een belangrijk deel van het verpleegkundige vak!

Reactie van/namens Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda

Wat vervelend dat dit uw ervaring was. Graag gaan we hierover met u in gesprek, u kunt contact opnemen met de teamleider van de GezinSuites om dit te bespreken. Of neem contact op via onze adviseur Kwaliteit via www.ghz.nl/melding

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.