Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 28 februari 2019

6.1
  • Blindedarmontsteking
  • Chirurgie (Heelkunde)

tijdens mijn verblijf van HAP naar spoedeisende hulp goed begeleid door HAP-arts. Ik werd bij de SEH steeds wel op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Het duurder echter wel lang voor de diagnose was gesteld (van 8.00 - 13.00 uur). Toen men het eenmaal wist lag ik binnen 2 uur op de operatietafel.Van de operatie heb ik zelf niets gemerkt.De verzorging en verpleging op afdeling D was gemiddeld goed. Het hing er wel van af welke verpleegkundige ik aan mijn bed had. De één had meer inlevingsvermogen en sociale vaardigheden dan de ander. De één was prettiger in de omgang dan de ander.Ik vond dat er rond het dagelijks bezoek van de zaalarts veel spanning hing, ook bij de verpleegkundigen. Ook is de ene zaalarts de andere niet. Communicatie en sociale vaardigheden zijn voor mij wel belangrijke dingen als je in een kwetsbare positie bent. Daar is de ene arts beter in dan de andere.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.