Waardering van Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 27 november 2012

7.8

Weken vantevoren inschrijven voor een afspraak en dan denk je dat je op tijd bent en dan ben ik alsnog laat aan de beurt. De bejegening vind ik prima, de medewerkers gaan respectvol en vriendelijk met je om en niet haastig, rustig. De info is goed, maar ze staan denk ik onder druk van tijd. De info is zakelijk en goed, als je vragen hebt, kun je die stellen, maarals je geen vragen hebt kun je gaan. Het mag best zakelijk worden aangepakt, maar het hangt van het moment af of er soms iets meer tijd mag worden genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.