Waardering van Havenpolikliniek Rotterdam - Rotterdam op 25 februari 2014

8.8
  • Borstkanker
  • Chirurgie (Heelkunde)

De diagnose uitgezaaide borstkanker is geen prettige. Het is in dat geval naar mijn idee extra belangrijk om alle dingen waar invloed op uitgeoefend kan worden, zo goed mogelijk te laten verlopen. En dat is precies wat ze in het Havenziekenhuis doen! Ze probeerden alle aanvullende onderzoeken op 1 dag te plannen (en dat lukte ze in mijn geval ook!), de communicatie, het begrip en de manier waarop ze altijd voor me klaar staan is echt top! Zowel de artsen als de verpleegkundigen letten niet alleen op het fysieke deel van de ziekte, maar vragen ook regelmatig hoe het mentaal gaat. Enige kleine verbeterpuntjes zijn naar mijn mening: 1) dim het licht op de gang 's nachts. Als kamergenoten dan de kamer verlaten, ben je niet meteen wakker door het licht dat in de kamer schijnt. 2) het ontbijt mag wat eerder (ik werd om 7.00 uur wakker gemaakt voor alle controles, het ontbijt kwam pas om 9.00 uur).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Havenpolikliniek Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.