ZorgkaartNederland

Waardering van Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten - Rotterdam op 19 november 2010

5.8

De stomaverpleegkundige vind ik uitstekend!! Een vrouw die haar patiënten met veel begrip en liefde begeleid heeft, heel erg belangrijk voor mensen die voor de eerste keer in hun leven een stoma dragen ! Je ligt in dit ziekenhuis goed. (klasse afdeling) Zo'n verzorging heeft een zieke ècht hard nodig. Longarts vind ik goed. De patiënt is geen 'nummer' Internist vind ik slecht, géén mdl-arts, bleek later ! Ik zou mensen met een darm-leverziekte niet aanraden naar dit ziekenhuis te gaan. De narcose ging heel erg slecht ! Daarna vele grotere operaties gehad - in ander ziekenhuis, dus kan ik goed vergelijken! Hier was de reactie toen ik crepeerde van de pijn : "Pijn hoort bij een operatie!" In ander ziekenhuis kreeg ik altijd een pompje en de anesthesisten en chirurgen kwamen steeds aan mijn bed - een paar keren per dag - de hele week, om te zeggen: "Je hoeft geen pijn te hebben!" Operatie in het Havenziekenhuis vond ik een nachtmerrie!

Bent u of werkt u voor Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.