Waardering van Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten - Rotterdam op 11 april 2011

Heb het bezoek aan de gynaecoloog Dr. Pijper, voor zover dat mogelijk is, bijna als aangenaam ervaren. Er werd geluisterd, doorgevraagd en duidelijk uitgelegd wat er nu verder ging gebeuren. Ook bij het bloedprikken werd er begripvol geholpen (na mijn melding van eerder flauwvallen) en ik voelde en merkte er, dankzij het geduld en de belangstelling van de mevrouw helemaal niets van. Ik kwam bij toeval in het Havenziekenhuis terecht omdat de wachttijd daar veel korter was dan in het Sint Franciscus, maar ben er nu dankbaar voor. Daar was ik al een keer bij een gyneacoloog en die ervaring was lang niet zo positief. Ook omdat ik na het inwendig onderzoek (dat daar veel hardhandiger gebeurde) nog heel lang napijn had.

Bent u of werkt u voor Havenziekenhuis en Instituut voor Tropische Ziekten? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.