Waardering van Het Oogziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 30 november 2020

5.9
  • Gezichtsstoornissen
  • Oogheelkunde

Al brildragend en glaucoom/staar en beiden ogen vochtloslating geconstateerd, is al niet best. Er word door spoed afdeling na n lange zit naar gekeken maar ik zat laatst vast in een stoel was niet van t slot gehaald terwijl glasvochtlating werd gecontroleerd de arts was zo weggelopen en daar zit je. De volgende keer weer erheen was n arts niet zo vriendelijk en moest ik blij zijn dat ze me hielp, was ik ook maar als t zo gaat is niet fijn. Ook de opmerking 1rste etage van een arts, ohh we kunnen iedereen wel laseren is niet prettig alsof dat je niks hebt aan je ogen. Ik ben kunstschilder en voor ieder met zoiets wees duidelijk tegenover ons! We zijn niet iedereen wat dit betreft.

Reactie van/namens Ziekenhuis Het Oogziekenhuis Rotterdam - Rotterdam

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze zorgverlening. Wij komen graag met u in contact om uw situatie te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Het Oogziekenhuis Rotterdam

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Oogziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.