Het Oogziekenhuis Rotterdam, hoofdlocatie

Ziekenhuis

Schiedamse Vest 180 3011 BH Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Het Oogziekenhuis Rotterdam

Waardering van Het Oogziekenhuis Rotterdam, hoofdlocatie - Rotterdam op 11 januari 2018

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

De oogmeting werd, snel, snel afgeraffeld. De arts kijkt je niet aan en zit met zn rug naar de begeleider en betrekt deze ook niet in het gesprek. Ik kwam voor een second opinion maar ben werkelijk niets wijzer geworden.  De arts had zich niet voorbereid, hij luisterde ook slecht naar mijn verhaal. Met een zicht van 30 procent werd ik naar huis gestuurd,  ga maar terug naar uw eigen ziekenhuis.  Nog geen 10 minuten bij de arts binnen geweest. Na een wachttijd van vele maanden, diep teleurgesteld.

Reactie van/namens Ziekenhuis Het Oogziekenhuis Rotterdam, hoofdlocatie - Rotterdam

Beste heer, mevrouw,
We vinden het erg jammer dat u zo’n slechte ervaring met ons ziekenhuis heeft. We komen graag met u in contact om de situatie te bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Oogziekenhuis Rotterdam, hoofdlocatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.