Waardering van Het Oogziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 15 november 2016

9.7
  • Oogaandoeningen
  • Oogheelkunde

Fijn ziekenhuis! De metingen werden zeer zorgvuldig uitgevoerd door steeds dezelfde orthoptiste. Zij luisterde goed en gaf uitgebreide info. De informatie die ik mee naar huis kreeg was zeer duidelijk. Ook het orthoptisch overleg met de behandelend oogarts heb ik als zeer positief ervaren. De operatie is inmiddels achter de rug en ook daar heb ik een goed gevoel aan overgehouden. Nu nog 2 nazorgafspraken.Het enige minpuntje is het privé geklets vd dames bij balie 2 dat gewoon doorgaat terwijl er patiënten staan te wachten. Ook het meesjouwen van het papieren dossier is niet meer van deze tijd! Alle complimenten voor de opvang bij balie 28 en de voorbereiding op de operatie. Ook de professionaliteit en het meedenken van de medewerkster van balie 4 van de afdeling orthoptie: positief!

Reactie van/namens Ziekenhuis Het Oogziekenhuis Rotterdam - Rotterdam

geplaatst op 29 november 2016

Wat fijn dat u deze positieve ervaring heeft gehad bij ons ziekenhuis. Luisteren naar de patiënt en een goede informatievoorziening vinden we erg belangrijk, mooi dat u dat ook als zodanig heeft ervaren. Op dit moment zijn we aan het digitaliseren, waardoor we op korte termijn van het papieren dossier af zijn. Dat gaat voor u als patiënt, maar zeker ook voor ons veel voordelen opleveren. Het ‘privégeklets’ is natuurlijk niet professioneel, die opmerking nemen we mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Oogziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.