Waardering van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 14 juni 2011

5.7

Bloed laten prikken gebeurd altijd prima. Maar in 2008 heb ik een wat mindere ervaring gehad. Ik ben destijds naar het ziekenhuis gegaan met erge buikpijn. Na een klein onderzoek ben ik weer naar huis gestuurd. De klachten ging vanzelf over tot een half jaar later. Weer buikpijn, dit keer echt verschrikkelijke pijn. Met spoed door mijn vader naar het ziekenhuis gereden. Mijn moeder had al gebelt dat we kwamen. Eenmaal daar bleek de dokter toch weg te zijn gegaan en moest ik een uur wachten! Toen de dokter kwam ben ik wel helemaal onderzocht, waarbij ook in mijn buik is gekeken. Ik vond de dokter toen niet zo vriendelijk. Vervolgens meteen geopereerd toen hij zag dat er iets mis was. De operatie is netjes gedaan. Ook de nabehandeling was goed. Ik ben goed verzorgd in het ziekenhuis en mij is duidelijk uitgelegd wat er aan de hand was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.