Waardering van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 25 oktober 2019

9.9
  • Intensive care

Een grote pluim voor de intensive care! Mijn verstandelijk gehandicapte broer had operatie ondergaan aan een getwiste darm met necrose en kwam op de IC terecht, alwaar hij 7 weken heeft vertoefd. Praktisch alle vitale functies waren zo goed als uitgevallen Zijn toestand was daardoor zeer kritiek en een ieder, de intensivisten, chirurg en IC verpleegkundigen incluis, twijfelde of hij deze toestand zou overleven. Door zeer accurate en liefdevolle zorg, door artsen, verpleegkundigen en fysiotherapeuten, mocht mijn broer na 7 weken de IC verlaten.. Mijn broer is nog 1 week op chirurgie gebleven en daarna met verpleegkundige zorg naar Zuidwester terug gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.