Waardering van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 18 december 2018

2.1
  • Hart- en vaatziekten
  • Chirurgie (Heelkunde)

geen communicatie tussen de artsen.besluitenloosheid van een arts.innternistverkeerde informatie van de arts cardioloog

Reactie van/namens Ziekenhuis Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland

Het spijt ons dat u een negatieve ervaring hebt met het ziekenhuis. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaring te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Wij willen graag de achtergrond van uw ervaring weten zodat we de organisatie kunnen verbeteren. U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris, via: T: 0187 60 76 42 M: 06 53 58 17 40 E: klachtenfunctionaris@vanweelbethesda.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.