Waardering van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 12 december 2019

9.7
  • Neurologische aandoeningen
  • Neurologie

Ik was zo blij met de menselijkheid stelde me erg op mijn gemak en ik kan zeggen dat was echt nodig. Alletijd voor je nemen hoe druk het ook is en het meedenken ik had een herseninfarct gehad en dat had ik zelf niet door, en na uren samen met mijn al in het ziekenhuis te zijn gewoon even voor eten en drinken zorgen ,nou dat heb in spijkenisse bij mijn moeder wel anders gezien na 7 uur niéts geen verpleegkundige je even iets verteld of vraagt op jet allemaal mog gaat of ze ons ergens mee konden helpen. Nee als er voor mij en míjn gezin er eem keuze is dan altijd het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis top.En het parkeren ook zo goed geregeld met die shuttle bus. Ik hoop dst ze nog lang blijven bestaan, er zijn al genoeg fsbtieken waar wr tegen aan boksen tegenwoordig, hier zijn we nog Echt mens

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.