Waardering van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 22 februari 2017

2.2
  • Hartritmestoornissen
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Niemand heeft zich voorgesteld met de vermelding wat de functie was van desbetreffende persoon. Geen informatie over genomen stappen, wat de bedoeling daarvan was en wanneer daarover bericht zou worden gegeven. Ik mocht naar huis met info over medicatie maar zonder uitleg over wat het probleem met mijn hart was, geen uitleg over hoe verder. (Behalve een afspraak over 6 weken). Mijn vraag was: als ik zo weer acuut in de problemen kom (met sirene en zwaailicht onderweg tot het weer goed kwam, door de huisarts  doorgestuurd) wat moet ik doen als dit weer gebeurt? Antwoord: binnen 24 uur komen. Dit kan ik niet rijmen met wat nu gebeurd is, met grote spoed naar het ziekenhuis. Bloed afgenomen: niets over uitslagen gehoord. Rofo thorax: als u niets hoort is het goed. Ik kan nu niets zeggen over de cardioloog die ik nooit heb  heb gezien/ gesproken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.