Waardering van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 20 juni 2016

3.0
  • Bindweefselaandoeningen
  • Radiologie

Op pols gevallen, verwezen door huisarts.Geen hulp bij het af en omdoen van het verband.Foto gemaakt, waren erg druk met hun koffiekransje, mededeling dat er niets was gebroken en kon dus gaan.Achteraf blijkt een pees afgescheurd te zijn die direct hersteld had moeten worden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland

Het spijt ons dat u een negatieve ervaring hebt met het ziekenhuis. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaring te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Wij willen graag de achtergrond van uw ervaring weten zodat we de organisatie kunnen verbeteren. U kunt contact opnemen met Albertina Koedam, klachtenfunctionaris, via: T: 0187 60 76 42 M: 06 53 58 17 40 E: klachtenfunctionaris@vanweelbethesda.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.