Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland

Ziekenhuis

Stationsweg 22 3247 BW Dirksland
Deze locatie is onderdeel van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis

Waardering van Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland op 8 juni 2016

Leveraandoeningen

Specialisme

Maag-, Darm- en Leverziekten

zeer slecht , mijn moeder is al een paar weken aan het wachten op uitslagen van haar onderzoeken ivm geel zien en haar lever, ze werd steeds zieker.Gisteren nacht ging het helemaal niet goed met mijn moeder. We zijn gelijk naar het erasmus Rotterdam gereden mijn moeder is daar gelijk opgenomen en hebben daar onderzoeken gedaan. Vrijdag krijgt mijn moeder de uitslagen. Schaam je Van Weel-Bethesda ziekenhuis!

Reactie van/namens Ziekenhuis Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland - Dirksland

Het spijt ons dat u een negatieve ervaring hebt met het ziekenhuis. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om uw ervaring te bespreken met onze klachtenfunctionaris. Wij willen graag de achtergrond van uw ervaring weten zodat we de organisatie kunnen verbeteren. U kunt contact opnemen met Albertina Koedam, klachtenfunctionaris, via: T: 0187 60 76 42 M: 06 53 58 17 40 E: klachtenfunctionaris@vanweelbethesda.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis Dirksland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.