Waardering van HMC Antoniushove - Leidschendam op 4 december 2019

• Rugpijn

Ik ben op 2-9-2019 geopeerd door neurochirurg J.Wolfs van het Antoniushove Hove ZKHS. Afdeling Neurospine in Leidschendam. Het betrof een spondylodese operatie L4L5 in de onderrug. De operatie was snel gegaan, en het herstel verliep zonder problemen, na 1 nachtje mocht ik naar huis en ben gelijk veel gaan wandelen, medicijnen tegen de pijn waren niet nodig. Nu na 3 maanden zijn al mijn klachten zo goed als verdwenen, en ben ik erg blij dat ik door dokter Wolfs zo goed en snel geopereerd kon worden door de afdeling Neurospine. Ik had veel last van tintelingen en uitstralingspijn voor 2 jaar lang, daar ik bang was stelde ik het steeds uit, echter neurochirurg Jasper Wolfs stelde mij gerust en "deed ik de operatie" Ik doe alles weer na heel geleidelijk opbouwen: fietsen, fietsen, wandelen etc. Nogmaals bij Neurospine in het HMC Antoniushove te Leidschendam ben je bij dokter Jasper Wolfs in zeer goede professionele handen: Hulde

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HMC Antoniushove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.