Waardering van HMC Antoniushove - Leidschendam op 30 mei 2011

4.5

ik moest operatief 4 verstandskiezen eruit laten snijden. ze waren nog niet doorgekomen. het was een dagopname toen ik wakker werd uit de narcose was er niks aan de hand. het bleef alleen bloeden. om 9 uur in de avond mocht ik naar huis en toen ik thuis kwam bleef het bloeden ik ben door al het bloed in mijn maag ontzettend ziek geworden. mijn moeder en ik zijn 's nachts gaan bellen naar de 1ste hulp en zeiden dat ik moest komen. ze heb alles schoon gemaakt en het bloed weggezogen. daarna heeft de dokter gezegt dat ik helemaal niet naar huis had gemogen en dat ze me hadden moeten houden 1 nacht. vervolgens naar huis gegaan. en een week heel erg ziek geweest met koorts en een nare ervaring overgehouden. maar helaas in juni aanstaande wordt ik geopereerd aan mijn kaak. hopen dat dit wel goed gaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HMC Antoniushove? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.