Waardering van HMC Bronovo - Den Haag op 2 augustus 2018

• Meniscusletsel

Fantastische ervaring met focuskliniek orthopedie voor meniscus operatie. Ik kon heel snel terecht en ben vanaf de eerste afspraak t/m de nazorg van de operatie zeer tevreden. De ingreep is goed verlopen en tijdens de opname (ik moest een nachtje blijven) was de zorg ook perfect. Complimenten voor het team van verpleegkundigen, anesthesie en Dr Steenmeijer!

Reactie van/namens Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag

Geachte mevrouw, meneer,
Hartelijk dank voor uw zeer positieve review over de Focuskliniek Orthopedie. We gaan hier bijna van blozen. Uw positieve reactie zal worden doorgegeven aan de polikliniek en afdeling. Met vriendelijke groet, Bianca van Beek, adviseur
Patiëntencommunicatie HMC telefoonnummer 088 - 979 20 87 (ma t/m vrij behalve di) email: b.van.beek@haaglandenmc.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HMC Bronovo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.