HMC Bronovo

Waardering van HMC Bronovo - Den Haag op 26 oktober 2016

Rughernia

Specialisme

Orthopedie

Tijdens mijn eerste bezoek aan de orthopedisch chirurg die gespecialiseerd zou zijn in ruggen, heeft de arts gedurende mijn bezoek van maximaal 10 minuten zeker 10 tot 15 maal de telefoon opgenomen, zelfs terwijl hij bezig was met het onderzoek en niet alleen tijdens het gesprek. Over een nummer gesproken bij een instelling en geen persoon.

Reactie van/namens Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag

Geachte mevrouw, meneer, Ik betreur dat u deze ervaring heeft met HMC Bronovo. Ik heb uw klacht intern doorgestuurd, z o kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Met vriendelijke groet, Bianca van Beek, adviseur Patiëntencommunicatie HMC telefoonnummer 070 – 310 20 87 (ma t/m vrij behalve di) email: b.van.beek@haaglandenmc.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HMC Bronovo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.