HMC Westeinde

Waardering van HMC Westeinde - Den Haag op 11 augustus 2016

Oogaandoeningen

Specialisme

Oogheelkunde

Ik werd wakker met een vlek in mijn zicht (rechter oog) Omdat mijn huisarts op vakantie was en zijn waarnemer op dat moment niet beschikbaar was heb ik maar MCH oogheelkunde gebeld om naar e.e.a te informeren. Ik wilde alleen wat informatie, maar na een kort gesprek met de telefoniste heeft ze mij aangegeven dat ik met spoed dezelfde dag nog kon komen. Dat waarder ik enorm. Ik word nu in MCH Westeinde voor mijn oogaandoening behandeld door dr. van Essen. Van ontvangst tot OCT scan en de behandeling, zijn ze een zeer professioneel en vakbekwaam team.

Reactie van/namens Ziekenhuis HMC Westeinde - Den Haag

Geachte mevrouw, meneer, hartelijk dank voor uw positieve review over uw behandeling in MCH-Bronovo locatie Westeinde. Wij zullen zorgen dat uw positieve reactie bij de afdeling Oogheelkunde terechtkomt. Met vriendelijke groet, Bianca van Beek, adviseur Patiëntencommunicatie MCH-Bronovo telefoonnummer 070 – 310 20 87 (ma t/m vrij behalve di) email: bvbeek@bronovo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HMC Westeinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.