Waardering van HMC Westeinde - Den Haag op 2 oktober 2018

5.4
  • Hart- en vaatziekten

Mijn behandelend arts in het westeinde ziekenhuis heeft op 27 sept jl. een mri met spoed voor mij aangevraagd betreffende een knobbeltje in mijn dijbeen. Ik zou hier telefoon over krijgen . Aangezien ik geen idee had hoe dit gaat en na 1dag wachten op een belletje van de afdeling radiologie , maar zelf naar de afd. radiologie heb gebeld , misschien waren ze me vergeten.Spoed gaat toch snel dacht ik. Enfin, de dame afd. radiologie vertelde me dat ze zag dat ik in het systeem stond , met spoed maar dat de radioloog een protocol moest volgen en dan kon ze me pas inplannen. Dus legde ze me uit het is in afwachting van de radioloog .Nu bijna 1week laterin spanning te hebben gewacht, nog maar eens met afd. radiologie gebeld. Zoals mij vanmorgen werd verteld, een heel ander verhaal, heelkunde had niets doorgestuurd dat hadden zij moeten doen,hun fout, ze stuurt het direct door naar de radioloog  u snapt 'm al , de radioloog moet vervolgens eerst een protocol moet indienen/volgen die ze vandaag of morgen zal ontvangen en mij dan kan inplannen. Ik vertelde haar wat mij vorige week was medegedeeld maar daar werd niet echt naar geluisterd.Bedankt voor het mij laten wachten, geeft me een goed gevoel van vertrouwen. Niet!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HMC Westeinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.