Waardering van IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 31 mei 2017

2.0
  • Oogaandoeningen
  • Oogheelkunde

Maken van een poliklinische afspraak.Eerst 12 minuten in de wacht. Vervolgens word ik doorverwezen naar een collega en na nog eens 14 minuten wachten wordt de verbinding door het ziekenhuis verbroken. Netto resultaat: geen afspraak, 26 minuten beltegoed down the drain en veel frustratie.  Vorig jaar heb ik 4x moeten bellen om een afspraak geregeld te krijgen .... Dus niet afdoen als incident.

Reactie van/namens Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u ons telefonisch niet goed heeft kunnen bereiken, dat is niet de bedoeling. Om precies na te gaan wat er gebeurd is , en onze dienstverlening te verbeteren , stellen wij het op prijs als u uw contactgegevens via communicatie@ysl.nl doorgeeft. Dan zullen wij contact met u opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselland Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.