Waardering van IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 21 juni 2016

5.0
  • Leveraandoeningen
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Slecht, wordt niet na patient geluisterd. Bij beeindigen van behandeling, ondanks tekenen voor eigen risico, wordt de patient zolang mogelijk in het ziekenhuis gehouden. Na woorden met diverse specialisten, pas mogelijk om uit ziekenhuis te vertrekken. Schoonmaak bij MDL verpleegafdeling slecht. Toiletten worden te weinig schoongemaakt bij patienten met maag, darm en leveraandoeningen. Na verlies vocht uit de buik, dat op grond viel, werd geen schoonmaak aangevraagd.Uiteindelijk zijn wij naar een ander ziekenhuis gegaan, waar meer naar de patient wordt geluisterd. (Maasstad Ziekenhuis iom huisarts)

Reactie van/namens Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel

Wij betreuren het zeer dat u onze zorgverlening op deze manier hebt ervaren. Om precies na te gaan wat er aan de hand is, en onze dienstverlening te verbeteren, stellen wij het op prijs als u uw contactgegevens via communicatie@ysl.nl doorgeeft. Dan zal de klachtenfunctionaris contact met u opnemen. Indien gewenst kunt u ook zelf contact opnemen met de klachtenfunctionaris via telefoonnummer 010-2585347.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselland Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.