IJsselland Ziekenhuis, hoofdlocatie

Ziekenhuis

Prins Constantijnweg 2 2906 ZC Capelle aan den IJssel
010-258 50 00
Deze locatie is onderdeel van IJsselland Ziekenhuis

Waardering van IJsselland Ziekenhuis, hoofdlocatie - Capelle aan den IJssel op 6 februari 2017

Specialisme

Cardiologie

Veel te lange wachttijden na afgesproken tijd (soms wel 3 uur). Persoonlijke gegevens worden niet nauwkeurig bijgehouden. Onvriendelijke benadering van personeel naar patiënten. Mijn ontevredenheid gaat zo ver dat ik hier, zelfs in een levensbedreigende situatie, nóóit meer binnen zal treden.

Reactie van/namens Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis, hoofdlocatie - Capelle aan den IJssel

Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het vervelend dat u onze zorg op deze manier heeft ervaren . Om precies na te gaan wat er gebeurd is, en onze dienstverlening eventueel te verbeteren , stellen wij het op prijs als u uw contactgegevens via communicatie@ysl.nl doorgeeft. Dan zullen wij contact met u opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor IJsselland Ziekenhuis, hoofdlocatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.