Informatie van de dienstdoende gynaecoloog is niet overgedragen aan de andere gynaecoloog waar ik de volgende dag een afspraak had. Het gesprek was (mede daardoor) niet open, elk antwoord op mijn vragen werd verbogen waardoor ik een heel slecht gevoel kreeg over mijn eigen wensen. Ik heb de druk van de arts en de opgelegde tijdsdruk uiteindelijk niet weerstaan en heb me laten behandelen met verstrekkende treurige gevolgen. Achteraf heb ik niet alleen het gevoel dat ik in een verkooptruc was beland en dat er behandelingen gemaakt moesten worden maar ook dat er gewoonweg niet geluisterd is naar mij als patiënt.
Wat vervelend hoe uw behandeling heeft ervaren. U kunt altijd contact opnemen met de klachtenfunctionaris om uw ongenoegen te bespreken: klachtenfunctionaris@ikazia.nl.
Hartelijke groet, Ikazia Ziekenhuis
De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.
Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ikazia ziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.