Waardering van Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 19 augustus 2013

5.3

M.b.t. de liesbreuk operatie (2011), ZOEK een zkh die zonder plasticmatjes en zonder laparoscopie. Ik heb al meerder "gewone" operaties gehad. Waaronder keizersnede en blindedarm. Maar door die laparoscopie blazen ze lucht in je buik. Nog nooit zoveel napijn gehad. In radar is er al een uitzending geweest over het leed van die plastic matjes en in het Ikazie gaan ze ondanks de waarschuwingen er gewoon mee door. Daarbij zijn de littekens die de laparoscopie heeft achtergelaten, 3 gaten in mijn buik!! heel duidelijk zichtbaar midden op mijn buik, in mijn navel en onderin mijn buik. De littekens van de keizersnee en blindedarm vallen mooi binnen mijn bikinibroek. Deze gaten dus niet. Kortom zoek een ander ziekenhuis voor deze operatie. Ik ben nu op zoek naar een zkh voor de liesbreuk van mijn 5 jarige zoontje, en zag tot mijn verbazing dat ze zich niks hebben aangetrokken van de waarschuwingen van radar. succes met zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ikazia ziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.