Waardering van Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 17 april 2019

2.1
  • Galstenen
  • Chirurgie (Heelkunde)

Mijn vrouw liep al geruime tijd met buikklachten, deze zijn door de eigen arts niet serieus genomen, na ruim 2 maanden kreeg mijn vrouw hevige koliek aanvallen midden in de nacht.Bij de spoedeisende hulp in Spijkenisse konden ze niets doen, vanwege nachtsluiting, hierop spoeddienst bij de Ikazia Rotterdam gebeld om langs te komen, dit werd gewoon geweigerd, omdat ze niet voldoende artsen hadden?, werden verzocht om volgende ochtend maar langs te komen?! Volgende ochtend bij spoeddienst Ikazia ziekenhuis, werd ze door 1 arts nagekeken, en werd een pilletje weer huiswaarts gestuurd, ik heb meerdere malen gevraagd om een echo te maken om zeker te zijn van de pijnklachten. dit werd afgedaan als niet nodig.!Thuis aangekomen werd de pijn alleen maar erger, dus weer naar spoed eisende hulp in Ikazia, hier werd uiteindelijk een echo gemaakt, en men zag dus een ontstoken galblaas met een grote galsteen.Na een week opgenomen te zijn geweest, werd ze weer ontslagen en  werd op een wachtlijst gezet voor 6 maanden? Hoe is het mogelijk om iemand die accuut geholpen dient te worden op een wachtlijst te zetten van 6 maanden! Dit is gewoon niet acceptabel, bij urgentie, moet men dit ook met urgentie behandelen.De zorg word echt een groot probleem, ik hoop dat men hier wat aan doet! Na eigen onderzoek, was er een ander ziekenhuis, st,Anna, in Geldrop, die wel een korte wachtlijst had van 2 weken! Nogal een verschil, 2 weken tov 6 maanden !!Ik klaag nooit, maar dit wil ik wel melden aan mensen die in nood zitten, om niet hetzelfde mee te maken.Als je dus niet mondig bent, of zelf op onderzoek gaat, ben je aan de arrogantie van dit soort ziekenhuizen overgeleverd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam

De klachtenfunctionaris wil graag in contact komen met de patiënt om over de klachtbehartiging te spreken. Helaas heeft de melder van deze beoordeling niet gereageerd op het verzoek om in contact te komen met de klachtenfunctionaris.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ikazia ziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.