Waardering van Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 8 juni 2011

8.2

Toen ik zwanger bleek van een niet-levensvatbaar kindje werden we heel goed geholpen en opgevangen op de afdeling gynaecologie. Men had aandacht en belangstelling en nam de tijd voor ons, zelfs na werktijd. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de artsen en verpleging leefden met ons mee. Ook de begeleiding tijdens de volgende zwangerschap was prima. Tijdens de bevalling was het erg druk op de afdeling verloskunde, waardoor het niet altijd even prettig verliep. Zo kwam ik na de bevalling op een vierpersoonskamer terecht met nog drie moeders en pasgeboren baby's. Na twee nachten zonder slaap was deze derde nacht eigenlijk te veel. Gelukkig was het verplegend personeel, ondanks de drukte, erg lief voor ons. Als ik weer in het ziekenhuis moet bevallen, ga ik dus zeker weer naar het Ikazia.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ikazia ziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.