Waardering van Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 22 april 2019

4.6

Wij zijn niet tevreden over de zorg op neurologie. Onze man/vader was daar opgenomen ter observatie na een hersen infarct. Hij heeft daardoor slikstoornis. Hij krijgt geen aangepaste voeding. Wordt niet geholpen met eten of drinken. 3 x achter elkaar krijgt hij een warme maaltijd met hard en droog voedsel, wat hij dus zeker niet weg kan slikken.Hij gaf aan erge dorst te hebben, wilde graag karnemelk. Dit gingen wij als fam bij de zorg vragen. Zuster snauwde tegen collega waar wij het aan vroegen: jij bent uit dienst. Ze bleef met de rug naar mij toe staan. Collega kreeg niets eens tijd om iets te antwoorden aan mij! Zeer onvriendelijk gedrag. Wij zijn blij dat hij snel uit dit ziekenhuis weg mag mag! Omdat hij zo moeilijk kon eten, hadden wij een pannekoek mee genomen. Er werd erg moeilijk gedaan door de zorg.....want hij mocht niet opgewarmt worden. Er is weinig eunthousiasme en vriendelijkheid onder het personeel.Kortom: wij zijn echt niet tevreden. Onze man en vader komt op deze afdeling gewoon tekort!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam

De klachtenfunctionaris van Ikazia wil graag in contact komen met de melder van deze beoordeling om te overleggen over klachtbehartiging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ikazia ziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.