Ikazia ziekenhuis Rotterdam

Ziekenhuis

Montessoriweg 1 3083 AN Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Ikazia ziekenhuis

Waardering van Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 12 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Gynaecologie en Obstetrie

Zowel in maart als in mei een flinke operatie gehad voor 2 verschillende aandoeningen. 1e een verzakking, 2e Een totale knie operatie. Bij de 1e operatie geholpen door dokter van Ginderen. Zij voelde mij feilloos aan en heeft veel uitgelegd. Ik ben haar heel dankbaar dat zij mij geheel van m'n klachten af heeft kunnen helpen. Echt Top en kundig! Ook de verpleging was erg zorgzaam en kundig! De 2e was een totale knie operatie uitgevoerd door Dokter Geerdink. Ook hier veel emphatie en een luisterend oor. De operatie is goed verlopen dankzij de kundigheid van Dokter Geerdink. Ik ben ook hem zeer dankbaar, dat hij mij heeft kunnen helpen, ook al moet ik nu nog veel oefenen om m'n been weer goed te kunnen gebruiken. Het is nog zo kort geleden. Maar door de kundigheid van dokter Geerdink heb ik hier alle vertrouwen in. Hij verdient ook een dikke 10! Na de 2e operatie was ook nu weer de verpleging zorgzaam en lief. Kortom ook een dikke 10 waard.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam

Dank voor uw mooie waardering, wij geven dit door aan de betreffende artsen!

Hartelijke groet,

Ikazia Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ikazia ziekenhuis Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.