Waardering van Isala Diaconessenhuis Meppel - Meppel op 22 januari 2018

8.2
  • Reuma
  • Reumatologie

Vandaag op controle geweest bij de reumatoloog. Ik voelde me gehoord en gezien. Ik heb problemen met de reguliere medicatie en daar toont hij begrip voor. Hij is duidelijk in het feit dat hij blijft vinden dat ik anti-reuma medicatie moet slikken, maar reageert ook op het feit dat de ziekte een stuk minder hard achteruit gaat dan hij had verwacht. Op basis hiervan deed hij het voorstel om me door te verwijzen naar het AMC om te onderzoeken wat evt alternatieven zouden kunnen zijn. Ik vind het fijn dat hij zo meedenkt en de deur openhoudt. Dank hiervoor. Een paar maanden geleden ook even telefonisch contact gehad met de reumatoloog ivm aanvraag voor een recept van medische cannabis. Erg prettig was dat hij terugbelde en uitgebreid de tijd nam om het erover te hebben. Wat minder prettig was, dat hij zei dat op de afdeling reumatologie in de Isala een duidelijke afspraak lag dat ze niet meedoen aan een experiment dat nog geen duidelijk bewijsbaar effect heeft. Hij heeft dit zelfs nog nagevraagd en me daarna nog teruggebeld. Wel bleef hij achter me staan, in de zin dat hij het ermee eens was als ik het ging proberen. Het recept moest ik dan bij de huisarts of ergens anders halen. Dit is ook gelukt. Al met al dus goede ervaringen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Diaconessenhuis Meppel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.