Isala Diaconessenhuis Steenwijk

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Ouderengeneeskunde en sociale geriatrie

Aangenaam verrast was ik over de wijze van doorvragen en de echte interesse in wie ik was en waarom ik kwam. Na het afnemen van een aantal testen en vastleggen van noodzakelijke gegevens door de verpleegkundig specialist hetgeen zeer efficient en vriendelijk verliep, aansluitend voor een gesprek met de specialist ouderengeneeskunde. Zij toonde brede interesse niet alleen als dokter maar ook als medemens. Een dokter die niet steeds naar een beeldscherm tuurt, maar je open aankijkt. Wat fijn is dat. Niet dat ik iets tegen computers heb hoor. Het viel me gewoon op en ik vond het bijzonder prettig. Specialistische benadering heeft vaak als kenmerk grote deskundigheid op een bepaald gebied. Niet alleen dat heb ik ervaren, maar ook oog voor mij als mens in zijn geheel. Enthousiaste mensen met liefde voor hun vak. Uiteindelijk naar huis gegaan met een aantal inzichten waar ik zelf mee aan de slag kan en niet nog meer pillen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Diaconessenhuis Steenwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.