Waardering van Isala Zwolle - Zwolle op 2 juni 2016

3.0
  • Interne geneeskunde

Ben een aantal jaren geleden gestopt met het zoeken naar een diagnose. Heb een aantal afdelingen/specialismen bezocht. Werd zeer veel gewezen op kosten zorg. Veel wordt overgelaten aan arts in op leiding of verpleegkundige. Het kan voorkomen dat je de specialist niet eens ziet of spreekt. Er wordt niet goed geluisterd. Natuurlijk bleef ik al die jaren ziek. Dit jaar opnieuw een poging gedaan in het nieuwe ziekenhuis. Zo mogelijk nog erger. In dit ziekenhuis draait het om tijd, efficiency en geld. Niet om de patiënt. Je wordt ook niet gehoord. Dit kan ten koste gaan van een juiste diagnose.Daarom hebben we nu gekozen voor een ander, kleiner, ziekenhuis. Hier zie ik wel een specialist. Wordt er wel geluisterd. Nu maar hopen dat dit zo blijft en dit soort ziekenhuizen niet de patiënt uit het oog verliezen en gaan voor geld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.