Waardering van Isala Zwolle - Zwolle op 11 juni 2015

3.3
  • Kanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Er gaat zeer onzorgvuldig te werk gegaan met patienten die besmet zijn met een MRSA. Afspraken worden veel vuldig niet na gekomen. Er is onvoldoende aandacht voor een patient in Isolatie. Patient met hoge koorts ligt 2 uur naast het bed zonder opgemerkt te worden, ondanks noodroepen. Isolatie kamer is meer een isolatie cel. Er is namelijk zicht naar de buiten wereld. De ramen in de deuren van het ziekenhuis hebben het ontwerp van een lijkenkist, die humor moet je wel kunnen snappen als wordt opgesloten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle

Wij willen graag met u in contact komen over uw ervaring met Isala. Aangezien wij uw gegevens niet hebben, kunnen wij geen contact met u opnemen. Als u wilt, kunt u bellen met het secretariaat klachtenopvang: 038- 4244727 of een melding maken op onze site www.isala.nl/contact.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Zwolle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.